Herlig Kristi Himmelfart

Jeg havde indbudt til brunch og hegns opsætning på denne torsdag.

Mine søde kusiner og deres mænd, samt en god ven havde meldt sig og da vejret viste sig fra dets bedste side

gik min udsigt fra dette

til dette.

Jeg var også så heldig at de havde tid at sætte mit paraplystativ op

>

og minsandten også min tallerkenrække.

Desværre er vejret nu ikke helt så medgørligt så mit vasketøj må vente til i morgen og forresten har jeg også glemt at købe tøjklemmer.

Jeg siger mange mange tak til kusinerne og min ven, jeg kunne ikke side her med et smil på læben så tilfreds med min nye udsigt, uden jer.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Herlig Kristi Himmelfart

  1. Lona siger:

    hvor ser det bare godt ud! Tillykke med den nye haveindhegning!!

  2. Annette siger:

    Hvor er det bare blevet en skøn have/terasse… og hvad er gode venner dog ikke værd i sådan en situation…lækker tallerkenrække du har – og lækre bøger.

  3. schjerning siger:

    Hvor ser det hyggeligt ud og sikke dejligt med familie og venner, som vil hjælpe 🙂

Skriv et svar

