Afsked med det gamle år

På denne sidste den sidste dag på året er det tradition for at se tilbage på året der gik.
Dette år har bestemt haft dets op og nedture.

Af op turer kan nævnes:
Gode venner både gamle og nye.
Min smukke have (Tak mor).
Mit jomfrubur, at sove i eget bur for første gang i 5 år er fantastisk (Igen tak mor).

Af nedture:
Det firma jeg arbejde for gik konkurs.
Nedtur personlig over endnu et mistet job.
Min nye have og mit drivhus blev raseret af først den ene og siden den anden storm.
Mine nummerplader blev stjålet natten til lillejuleaften og da skat holdt lukket kan jeg ikke få afmeldt pladerne før d. 2. januar og derfor heller ikke få nye plader så jeg kan komme ud og køre igen.

Men, men, men i morgen begynder et nyt år og det er jomfrueligt og fuld af løfter for fremtiden.

Godt nytår alle må det nye år bringe os lykke og held.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

